Torna una nova edició dels cursos per a adults  de la Fundació Sa Nostra i Bankia, amb la novetat que es pot assistir de manera presencial i on line. A més, enguany els cursos presenten una oferta renovada en les diferents àrees: art, cultura, estimulació cognitiva, música, escriptura creativa i cal·ligrafia, etcètera.

A partir del mes d’octubre comencen alguns dels cursos i cada un d’ells té una durada determinada.  Des de la Fundació Sa Nostra destaquen que “el programa de cursos per a adults està adreçat a aquelles persones que volen ampliar el seu horitzó i els seus coneixements”.

Aquests cursos pretenen fomentar les arrels, a través del coneixement del passat, dels orígens i de la cultura.  Estan adreçats a persones de totes les edats que tenen ànsia de coneixement, però també per gaudir-ne, ens comenten des de la Fundació Sa Nostra, “perquè en aquests cursos també venen a passar-s’ho bé”.

‘Els oficis antics de Mallorca’, ‘La màgia a l’Edat Mitjana’, ‘Un recorregut per la ciutat de Mallorca (Palma) gòtica. Visites guiades’, ‘Mallorca, l’illa imaginada. Curs sobre música, cultura i turisme en els segles XX i XXI’, són alguns dels cursos de cultura.

En l’àmbit de la música, ‘El piano. Les sonates per a piano sol de Ludwig van Beethoven. El nou testament musical’, ‘Viure l’òpera! Una aproximació diferent per gaudir-ne més’, entre d’altres. ‘Egipte. Religió i cultura’ i ‘La ruta de la seda. Camins i travessies històriques’, en l’àrea de l’art.  I en altres àrees destaquen: ‘Neuroactiva’t! Mou les teves neurones’ i el ‘Taller de creativitat literària i per a la redacció i formació d’un llibre’.

El termini de matriculació és del 5 al 9 d’octubre i les inscripcions es poden fer de manera presencial a les instal·lacions del Centre de Cultura “Sa Nostra”, al carrer Concepció, 12 de Palma o per correu electrònic a fundacio@fundaciosanostra.es

Per a més informació, podeu posar-vos en contacte al telèfon 971 59 59 80 (de dilluns a divendres de 10.30 h a 13.30 h i de 17.00 h a 20.00 h) i a www.fundaciosanostra.es.