El concert solidari de Nadal que organitza la Fundació Sa Nostra en col·laboració amb Bankia va ser tot un èxit ahir.

Celebrat a l’Església de Santa Eulàlia, la cita va reunir més de 250 persones que van poder gaudir de les veus angelicals dels Blauets de Lluc i de la formació Studium Aureum.

La recaptació obtinguda enguany és a benefici de l’Associació Amiticia i es destinarà a finançar el taller informàtic del centre, l’aula de formació per a nens autistes i també les classes de reforç escolar per a nens en situació de vulnerabilitat.

El president de la Fundació Sa Nostra, Jaime Canudas, va dedicar unes paraules als assistents abans de començar el concert, donant les gràcies “per assistir i contribuir en aquesta causa solidària que aquest any és a benefici de l’Associació Amiticia, entitat que es dedica a proporcionar serveis i programes adequats a les necessitats de les persones amb discapacitat i dels seus familiars”. Canudas va expressar que des de la Fundació Sa Nostra sempre donaran suport a les entitats que es dediquin a la inclusió social de “col·lectius i del seu entorn familiar”.

Jaime Canudas va concloure destacant que “des de la Fundació Sa Nostra sempre donem suport a les entitats que es dediquen a la inclusió social de col·lectius i del seu entorn familiar”.

Posteriorment el president d’AMITICIA, Guillermo Coll, va explicar quin és el treball que estan realitzant des de la seva associació.