A partir del 21 d’octubre començaran els cursos per a adults de la temporada 2019-2020 que organitzen la Fundació Sa Nostra Caixa de Balears i Bankia.

Els cursos s’engloben en les matèries següents: història de l’art i patrimoni historicoartístic, música, escriptura creativa i estimulació cognitiva.

Uns cursos que enguany incorporen novetats, principalment en l’apartat d’història de l’art i patrimoni historicoartístic. Aquests són, entre altres, “La fotografia en l’art contemporani”, “La Gioconda de Madrid i altres obres del Museu del Prado. Art i Mite“, “Dones artistes: les pioneres de les avantguardes del segle XX” i “La vida quotidiana en temps passats des de l’art i l’arqueologia. La dona com a protagonista”.

La professora María José Lapeña continuarà impartint les seves classes per a aquells alumnes interessats a aprofundir en la història de l’art des dels inicis fins al segle XX.

En l’àmbit musical, s’ofereix “El piano. L’evolució estilística del piano en la història de la música”, “Viure l’òpera! Una aproximació diferent per a un millor gaudi “ i “El cant de la Sibil·la: de l’oracle de Delfos a Patrimoni de la Humanitat”.

Cal destacar que el taller d’escriptura creativa “s’amplia com a conseqüència de l’interès despertat entre els alumnes i es creen nous grups”, destaca Lucía Martín, responsable de la Fundació Sa Nostra, Caixa de Balears. D’aquesta manera, explica que “es poden inscriure en els diferents nivells (iniciació o avançat), segons els seus interessos i objectius”.

Tots els cursos formen part del ventall que s’oferirà al Centre de Cultura de Palma, bona part a càrrec de María José Lapeña, Pilar Rubí, Elena Conde, Andreu Riera, Francesc Bonnin i Francesc Vicens.

En l’àrea d’estimulació cognitiva, les professores Susana Monés i Macarena Sánchez impartiran els tallers de memòria. Cal destacar, també, el curs d’escriptura creativa que dirigeix magistralment Guillem Rosselló.

Les inscripcions es poden realitzar del 7 a l’11 d’octubre al Centre de Cultura de Sa Nostra en horari d’oficina. Les places són limitades.

Telèfon d’informació: 971-595 980 (d’11 h a 14 h).

Per consultar els cursos i horaris, entreu en el web: www.fundaciosanostra.es