La Fundació Sa Nostra, en la seva tasca social amb col·lectius més vulnerables i més necessitats, ha fet entrega de 90 paneres a Creu Roja a Menorca, per repartir productes km 0, recollits a “Sa Cooperativa del camp i els productors de Menorca”.

“Amb aquesta acció volem ajudar les famílies més vulnerables, en risc d’exclusió i més desfavorides, que a causa de la situació del Covid-19 la seva situació s’ha agreujat i són usuaris de Creu Roja a Menorca”, afirma el president de la Fundació Sa Nostra, Jaime Canudas.

Des de la Fundació, apunta Jaime Canudas, “apostem per comprar el producte local per ajudar també el petit comerç local”. “S’han repartit hortalisses, fruites, formatgets i fins i tot receptes que poden elaborar amb els ingredients que hi ha a les paneres”.

L’entrega de productes s’ha realitzat durant tota aquesta setmana i “en cada panera hi entra una mitjana d’uns 11 quilos de productes”, afirmen des de Creu Roja.

En concret, s’ha distribuït a les localitats on Creu Roja Illes Balears té seu: Maó, Ciutadella, Ferreries, Sant Lluís, Alaior i Es Mercadal.

Cal recordar que la Fundació Sa Nostra ofereix serveis relacionats amb l’acció social, a través de projectes que donin suport als col·lectius més vulnerables de la societat i més necessitats; amb l’educació, fomentant accions de formació i estudis, d’àmbit professional i empresarial; amb la cultura, a través de la programació de tot tipus d’esdeveniments (exposicions, cicles de cinema, conferències…), i amb el medi ambient, amb el desenvolupament de programes educatius adreçats a la seva sostenibilitat i conservació.