Bankia i Fundació Sa Nostra han posat en marxa aquest dijous la “Convocatòria d’ajuts d’Acció Social 2021”, dotada amb 150.000 euros, per donar suport a projectes socials d’associacions i fundacions a les Illes

La ‘Convocatòria d’Ajuda a l’Acció Social 2021’ s’adreça a entitats sense ànim de lucre que desenvolupen iniciatives socials orientades a promoure l’ocupació i millorar la qualitat de vida dels adults, les persones amb discapacitat, en risc d’exclusió social o afectades per la Covid-19 a les Illes.

Les entitats sol·licitants es podran registrar a través de les pàgines web de Bankia en acción i Fundación Sa Nostra, on presentaran la seva sol·licitud en línia (online). El termini de presentació de projectes s’obre aquest dijous i acaba el proper 25 de març.

La ‘Convocatòria d’Acció Social 2021’ donarà suport a projectes per un import màxim de 8.000 euros