És l’import recaptat en la primera edició del Betlem Solidari de la Fundació Sa Nostra

La gerent de la Fundació Sa Nostra, Lucía Martín, i el responsable d’Acció Social de CaixaBank, Diego Riera, han fet entrega d’un xec amb un import de 600 euros a favor de l’Associació de Pares de Nins amb Càncer de Balears (ASPANOB). El president de l’Associació, Jaume Coll, juntament amb Àngela Seguí, membre de l’Associació, han estat els encarregats de recepcionar l’esmentada quantia fruit de la campanya solidària impulsada per la Fundació Sa Nostra durant les passades festes de Nadal.

La campanya consistia en donar 5 euros per cada fotografia que els visitants es feien amb el photocall instal·lat davora el Betlem de la Fundació, i que després publicaven a les xarxes socials de Facebook o Instagram etiquetant la Fundació Sa Nostra i Aspanob.

L’objectiu de l’aportació és ajudar a l’associació que ofereix un programa d’atenció integral als nins, nines i joves de les illes afectats per aquesta malaltia i a les seves famílies. Cal destacar que Aspanob és l’única entitat, tant públic com privada, que s’encarrega parcial o exclusivament d’aquest col·lectiu en la nostra comunitat. Una entitat que enguany celebra 35 anys de vida.

Amb iniciatives com aquesta la Fundació Sa Nostra reafirma el seu compromís a defensar els drets socials a través de programes que donen suport a projectes en favor de la inclusió, l’ocupació, la igualtat d’oportunitats, l’autonomia i la integració de col·lectius i persones en dificultat.