Bankia i Fundació Sa Nostra han posat en marxa aquest dilluns la “Convocatòria d’ajuts d’Acció Social 2020”, dotada amb 140.000 euros, per donar suport a projectes socials d’associacions i fundacions a les Illes.

La segona convocatòria conjunta de Bankia i Fundació Sa Nostra va adreçada a entitats sense ànim de lucre que desenvolupin la seva activitat a les Illes Balears i els projectes de les quals estiguin centrats en la formació i l’orientació adreçada a l’ocupació, el desenvolupament del medi rural o la millora de la qualitat de vida de persones amb discapacitat o altres col·lectius en risc d’exclusió social.

El director corporatiu de la Territorial de Bankia a les Illes Balears, Antoni Serra, ha destacat que “per a tot l’equip de persones que treballam a Bankia aquest acord suposa una oportunitat única d’apropar-se de la mà de Fundació Sa Nostra a un gran nombre de projectes socials, de persones que ajuden persones, a les Illes Balears”.

Les entitats sol·licitants es podran registrar a través de les pàgines web de Bankia en acción i Fundación Sa Nostra, on presentaran la seva sol·licitud en línia (online). El termini de presentació de projectes s’obre aquest dilluns i acaba el proper 27 de març.

La ‘Convocatòria d’Acció Social 2020’ donarà suport a projectes per un import mínim de 2.000 euros i màxim de 8.000 euros. Les entitats i els projectes seleccionats es coneixeran en el mes de juny.

A la convocatòria d’ajuts de l’any passat, ambdues entitats donaren suport a 33 projectes que beneficiaren més de 48.000 persones.