Bankia i la Fundació Sa Nostra han signat aquest dimecres un conveni de col·laboració, pel qual l’entitat financera dona suport amb 500.000 euros a la Fundació Sa Nostra per a desenvolupar programes d’acció social,  mediambientals i culturals de la Fundació Sa Nostra a les Balears.

L’acord ha estat subscrit pel director corporatiu de la Territorial de Bankia a les Balears, Antoni Serra; el director de Gestió Responsable de Bankia, David Menéndez; el president de la Fundació Sa Nostra, Jaime Canudas, i la directora de la Fundació Sa Nostra, Lucia Martín.

El conveni subscrit inclou la posada en marxa al llarg d’aquest any de diverses accions conjuntes, entre les quals cal destacar  la ‘Convocatòria d’ajudes d’acció social 2020’ que, per segon any consecutiu, donarà suport econòmic a projectes d’associacions de les Illes amb finalitats socials.

Aquestes activitats estaran enfocades al foment de l’ocupació, al desenvolupament local i a la millora de la qualitat de vida de la gent gran, persones amb discapacitat, en situació de desocupació i en risc d’exclusió social a les Illes. L’any 2019, ambdues entitats van donar suport a programes socials d’un total de 33 associacions balears que van beneficiar gairebé 50.000 persones.

A  més, Bankia i la Fundació Sa Nostra impulsaran una convocatòria mediambiental per desenvolupar iniciatives que donin suport a la lluita contra l’emergència climàtica i una línia de projectes enfocats a l’educació i als emprenedors.

Antoni Serra ha subratllat que “a Bankia tenim un compromís ferm amb la societat i amb la millora de la qualitat de vida dels ciutadans i quina millor manera de fer-ho que a través de la Fundació Sa Nostra, que canalitza el suport d’aquelles associacions balears que treballen diàriament per a millorar la qualitat de vida de les persones i col·lectius que més ho necessiten”.

Jaime Canudas, per part seva, ha destacat que “aquest conveni és una mostra més del fort compromís social de Bankia amb el territori de les Illes Balears i suposa un reforç per a la Fundació Sa Nostra, que es veurà recolzada en el desenvolupament dels seus programes”. “Dins la Fundació tenim com a objectiu prioritari donar suport a totes aquelles entitats que es dediquen a l’educació; i contribuir així al fet que les persones que vulguin canviar la seva trajectòria professional puguin continuar aprenent”, ha remarcat.