Les festes de Nadal s’acosten i enguany, a causa de la situació provocada per la pandèmia, no ens ha estat possible tenir l’exposició d’un betlem com els altres anys.

Per poder continuar amb la tradició, gràcies a la col·laboració de l’Associació de Betlemistes de Mallorca, a l’entrada del Centre de Cultura Sa Nostra hi hem instal·lat tres diorames d’escenes nadalenques:

• Ara ve Nadal, on es pot veure com una família es prepara per celebrar el Nadal, la padrina fa el torró, el pare duu l’endiot per fer els escaldums i la mare amb els fills que fan el Betlem.
  • Una reproducció del pati de la possessió de Son Anglada amb un naixement.
  • Una païssa amb un naixement i els pagesos que duen regals al nin Jesús.

Tots ells estan fets artesanalment, incloses les figures, per membres d’aquesta Associació.

Aquests diorames estaran exposats des del 10 de desembre fins al 8 de gener.

L’horari de visites és de dilluns a divendres, de 10.30 a 13.30 h i de 17.00 a 20. 00 h, excepte dissabtes, diumenges i festius.

Ha estat coordinat per la Sra. Margalida Bover, presidenta de l’Associació de Betlemistes de Mallorca.

A la foto, la Sra. Lucia Martin, directora gerent de la Fundació Sa Nostra.