Vistes de navegació

Avui

Pierrot le Fou

Centre de Cultura Sa Nostra Concepció 12, Palma

Cicle Cinema Francés. Cicle homenatge a Jean-Paul Belmondo. Projecció del film del director Jean-Luc Godard, (VOSE - 1965 - 112'). Entrada lliure fins a completar aforament segons normativa Covid vigent.

Sonic Sea

Centre de Cultura Sa Nostra Concepció 12, Palma

CINEMAR. Cicle de Cinema documental Marí. Projecció del documental de Daniel Hinerfeld i Michelle Dougherty, (VOSE  - 2016 - 60'). Taula rodona amb Txema Brotons, director científic de l'Associació Tursiops i Sandra Espeja, coordinadora del Programa de Ciència Ciutadana Marina a Balears. Entrada gratuita fins a completar aforament. Informació i reserves: info@marilles.org

Bioeconomia a l’entorn mediterrani. Boscos i olivars

Centre de Cultura Sa Nostra Concepció 12, Palma

Oportunitats de la bioeconomia per als espais rurals i boscos a càrrec d'Eduardo Rojas, degà del Col·legi Oficial d'Enginyers de Forests. La simbiosi de l'olivera i les persones en clau ecològica, a càrrec de Joan Mayol, olivicultor i vicepresident de Tramuntana XXI. Inscripció prèvia a: www.tramuntanaXXI.com/agenda

Las hojas del ayer

Centre de Cultura Sa Nostra Concepció 12, Palma

Presentació del llibre de Francisco de Asís Maura García. informació i reserves:  https://cerclemallorca.es/evento/presentacion-las-hojas-del-ayer/ Aforament segons normativa Covid vigent.

Exfiltrés

Centre de Cultura Sa Nostra Concepció 12, Palma

Cicle Cinema Francés. Projecció del film del director Emmanuel Hamon, (VOSE - 2018 - 103'). Entrada lliure fins a completar aforament segons normativa Covid vigent.

Espía accidental

Centre de Cultura Sa Nostra Concepció 12, Palma

Presentació del llibre de Jorge Dezcallar de Mazarredo. Aforament segons normativa Covid vigent.

Family Tour

Centre de Cultura Sa Nostra Concepció 12, Palma

Cicle Cinema d’Autor. Projecció del film de Liliana Torres, (2013 – 82′). Reservau plaça a sac@uib.cat Més informació: https://sac.uib.cat/aules/art_cultura/Cinema/Cinema-dautor/21-22/

Audició de Nadal

Centre de Cultura Sa Nostra Concepció 12, Palma

Audició de Nadal dels alumnes de l'Escola Musicalen. Aforament segons normativa Covid vigent.

Presentació del nou Pla general de Palma

Centre de Cultura Sa Nostra Concepció 12, Palma

Presentació a càrrec de la Regidora de Model de Ciutat, Habitatge Digne i Sostenibilitat, Sra. Neus Truyol i el gerent d'Urbanisme de l'Ajuntament de Palma, Sr. Joan Riera. Moderarà l'acte l'arquitecte Sr. Pere Nicolau. Informació i reserves:  https://cerclemallorca.es/evento/presentacion-nuevo-plan-general-de-palma/ Aforament segons normativa Covid vigent.

Un beau voyou

Centre de Cultura Sa Nostra Concepció 12, Palma

Cicle Cinema Francès. Projecció del film de Lucas Bernard, (VOSE - 2017 - 104'). Aforament segons normativa Covid vigent.

Concert Solidari de Nadal

Esglèsia de Santa Eulàlia de Palma

Concert Solidari de Nadal del Cor de la Fundació Sa Nostra i els Blauets de Lluc a benefici de la Fundació Handisport Mallorca a l'Església de Santa Eulàlia de Palma. Entrada / donatiu:  10 € Venda d'entrades al Centre de Cultura en horari de 10.30 h a 13.30 h i de 17.00 h a 20.00 […]