Loading Events

« All Events

El Lied Romàntic i Català. Melodies de Tardor

octubre 18-7:00 pm - 8:30 pm

El concert “El Lied Romàntic i Català” ens transporta a un món de sensibilitat i emoció, on la música ens parla de l’amor, la natura i els somnis més íntims. Amb un repertori que inclou obres de Margarida Orfila, Edvard Grieg i Frédéric Chopin, aquest recital ens ofereix un recorregut per l’essència del lied romàntic, així com per la delicada bellesa del lied català. La veu de la soprano Cristina Van Roy, acompanyada per Joan Roig al piano, ens guiarà a través de melodies que van des de la serenitat i la introspecció fins a la passió i l’alegria.

Aquest concert, que forma part del Festival de Clàssica 2024 d’Acadèmia 1830, ens convida a endinsar-nos en la riquesa poètica i musical del segle XIX, oferint una experiència plena de matisos i emocions.

Entrades: https://ticketib.com/ca/events/fundacio-sa-nostra-can-tapera-el-lied-romantic-i-catala

Date:
octubre 18