L’esdeveniment tindrà lloc el 7 de juliol i acollirà les actuacions del Cor Fundació Sa Nostra, Coral Universitat de les Illes Balears, Capella Mallorquina i Cap Pela.

La Fundació Sa Nostra ha presentat avui el prestigiós Concert al Torrent de Pareis. Un esdeveniment que enguany compleix 60 anys de vida i que any rere any esdevé una tradició emblemàtica de l’estiu mallorquí. El concert tindrà lloc el proper diumenge 7 de juliol, a les 17.30 hores, en l’incomparable entorn de la Serra de Tramuntana.

Enguany, amb motiu del 60è aniversari, el concert serà el més participatiu de la seva història, comptant amb la presència de quatre formacions musicals de gran renom: del Cor Fundació Sa Nostra, Coral Universitat de les Illes Balears, Capella Mallorquina i Cap Pela. Aquestes agrupacions oferiran un programa que inclourà un ric repertori de música tradicional mallorquina, destacant les melodies i ritmes illencs.

El president de la Fundació Sa Nostra, Gabriel Lladó, ha destacat la importància d’aquesta edició especial: “Aquest 60è aniversari del Concert al Torrent de Pareis no només celebra la longevitat d’una tradició cultural estimada, sinó que també reafirma el nostre compromís amb la promoció de la cultura i la música a Mallorca. Estam molt il·lusionats de poder oferir a residents i visitants un esdeveniment tan especial, amb una participació sense precedents de cuatre formacions musicals de primer nivell.”

El concert, que se celebra des de l’any 1964 gràcies a la iniciativa del pintor Josep Coll Bardolet, és una cita ineludible per a tots els amants de la música coral. Durant més de mig segle, la Fundació Sa Nostra ha mantingut viva aquesta tradició, que cada any atrau centenars de persones a aquest enclau natural únic.

Programa del 60è Concert al Torrent de Pareis

• Cor Fundació Sa Nostra: començara el concert amb: “Retorn d’una primavera” i “Lo que diu una cançó”. A més, s’uniran en una col·laboració especial amb la Coral Universitat de les Illes Balears per presentar la peça conjunta “Ton pare no té nas“.
  • Coral Universitat de les Illes Balears: seguirà la vetllada amb el seu vibrant repertori amb ”La Dama de Mallorca” i amb un arranjament lleugerament diferent de “Noninó” compost per la directora Núria Cunillera Salas.
  • Capella Mallorquina: iniciarà el recital amb les interpretacions d’ ”Amor de Pàtria” i “Parado de Valldemossa”. A més, s’uniran en una col·laboració única amb Cap Pela per presentar “L’amo de son carabassa”.
  • Cap Pela: captivarà el públic amb dues interpretacions emotives: “So de pastera” i la seva propia adaptació musical del poema de Miquel Costa i Llobrera, “Bressol de pobre” .

Per finalitzar l’esdeveniment, les quatre formacions oferiran dues obres conjuntament:”Aubada” i “La Balanguera”, prometent un final espectacular que farà les delícies de tot el públic assistent.

L’entrada al concert és gratuïta, i es recomana arribar amb antelació per garantir d’una bona ubicació. La Fundació Sa Nostra convida tothom a gaudir d’aquesta experiència musical única en un entorn natural incomparable.