Duo Fortecello “Gira Mundial en violoncel i piano”

octubre 25-7:00 pm - 8:30 pm

Un apassionant recorregut musical a través de diferents continents i èpoques, interpretat per dos destacats músics: la violoncel·lista polonesa Anna Mikulska i el pianista franco-espanyol Philippe Argenty.

En aquest programa es presenten obres de compositors de renom internacional, des de la delicadesa de Gabriel Fauré fins a la passió del tango d’Astor Piazzolla i Osvaldo Pugliese, passant per la virtuositat de Gaspar Cassadó i la profunditat minimalista de Philip Glass. Completen el programa peces de Fazil Say, César Franck, Camille Saint-Saëns, i un arranjament excepcional de Giuseppe Verdi per François Servais. Un viatge musical que uneix cultures i estils en una vetllada inoblidable.

Entrades a : https://ticketib.com/es/events/fundacio-sa-nostra-can-tapera-gira-mundial-en-violoncel-i-piano

Date:
octubre 25