Vistes de navegació

Avui

Concert de Geraint Watkins

Fundació Sa Nostra

Canvi de data. El concert Geraint Watkins duet amb Martin Winning es durà a terme el dissabte, 4 de març.

Concert de piano

Fundació Sa Nostra

Cancel·lat per motius de salut. Concert a càrrec de la pianista Patrín García Barredo. Amb obres de Federic Mompou, Claude Debussy i Ludvic Van Beethoven.

Concert de música clàssica

Fundació Sa Nostra

Recital a càrrec del violinista José M. Álvarez Losada i la pianista Rumiko Harada. Amb obres de Mozart, Grieg i Prokofiev.

Concert de piano

Fundació Sa Nostra

Concert a càrrec de la pianista Anabel Márquez.

Concert del Trio Jakob

Fundació Sa Nostra

Concert a càrrec del Trio Jakob (violí, violoncel i piano). Obres de Beethoven, Rumbau i Xostakovitx.

Concert solidari de guitarra

Fundació Sa Nostra

Concert solidari de guitarra a càrrec de Josep Sbert a favor de la Fundació Valors Humans i Associació Dana Paramita.

Concert coral

Concert del Cor de la Fundació Sa Nostra dirigit per Francesc Bonnín i la Coral del Conservatori de Manacor, dirigit per Maria Eugenia Lavochnik.

Audició comentada

Fundació Sa Nostra

Audició comentada de l'obra Das Lied Von Der Erde (El cant de la Terra) de Gustav Mahler. A càrrec de Pere Estelrich.

Concert de corals

Fundació Sa Nostra

Concert de Corals. Amb la participació del Cor de la Fundació Sa Nostra, dirigit per Francesc Bonnín i la Coral d'Adults del Conservatori de Manacor, dirigit per M. Eugenia Lavochnik i amb Toni Sánchez al piano.

Concert de música clàssica

Fundació Sa Nostra

Concert a càrrec del violinista Víctor Correa i la pianista Paloma González, professors a la Universitat de Southeastern Louisiana (USA). Obres de Schumann, Bartók, Albéniz, Sarasate i Falla. Entrada/donatiu: 10 € Estudiants i menors de 18 anys: 5€