1. Esdeveniments

Vistes de navegació

Esdeveniment Views Navigation

Avui

Presentació del llibre i col·loqui “Tendencias de Turismo 2023: Desestacionalización”

Fundació Sa Nostra

Presentació del llibre Tendencias de Turismo 2023: Desestacionalización. A continuació es durà a terme el col·loqui sobre la desestacionalització amb els següents convidats: Andreu Serra. Conseller de Transició, Turisme i Esports del Consell de Mallorca Francesc Mateu. Director Agencia de Estrategia Turística de las Illes Balears (AETIB) María José Aguiló. Vicepresidenta Ejecutiva FEHM Joan Balaguer. Director General de Logitravel.com […]

Presentació del llibre “Veus republicanes”

Fundació Sa Nostra

Presentació del llibre Veus republicanes. Memòria de la Guerra Civil a Mallorca (1936-1939). Volum IV de Margalida Capellà. Hi intervendran: David Ginard i Feron, professor d'Història de la UIB; Llorenç Capellà, escriptor i prologuista de l'obra, i Margalida Capellà, autora del llibre. Moderarà l'acte l'editora Maria Muntaner.

Aniversari ELA Balears

Fundació Sa Nostra

Acte de celebració del 5è aniversari i presentació del llibre La enfermedad que me acompaña.