1. Esdeveniments

Avui

Enric Benito. Una vida de coratge i compassió

Fundació Sa Nostra

Presentació del llibre d'Assumpció Cortes. Hi intervendran el Sr. Enric Benito, oncòleg, doctor en medicina i expert en cures pal·liatives i Sra. Assumpció Cortés, autora. Moderarà l'acte l'editora Sra. Maria Muntaner.

De París al Cel. Compilació d’articles d’opinió. (1990 – 2017) del professor Francesc Bujosa i Homar

Fundació Sa Nostra

Presentació del llibre de l'escriptor Pere Riutord Sbert. Hi intervendran els Sr. Javier Murillas Angoiti, Sr. Jaume Carot Giner, Sr. Miquel Roca Bennàssar, Sr. Antoni Bennasar Arbós, Sr. Javier Cortés Bordoy i l'autor, Sr. Pere Riutord Sbert. Clourà l'acte la Sra. Patricia Gómez Picard. Consellera de Salut i Consum del Govern de les Illes Balears. […]

Crònica dels fets i els Desfets

Fundació Sa Nostra

Presentació del llibre de l'escriptor Enric Rado Roca, a càrrec de Guillem Rosselló Bujosa, escriptor i editor.

Sin reglas

Fundació Sa Nostra

Presentació del llibre de l'escriptora Patricia Chinchilla a càrrec d'Esteban Mercer. Intervindrà  l'artista plàstic Joaquin Zapata i la periodista Mariana Díaz. Entrada lliure fins a completar aforament.

El derecho a soñar

Fundació Sa Nostra

Presentació de l'obra del Sr. Juan Manuel de Prada, amb la Sra. Ma. de la Pau Janer, escriptora i Sr. Bartomeu Mestre, escrìptor. Entrada lliure fins a completar aforament.

Presentació llibre 1880 el año de Jack

Fundació Sa Nostra

Presentació del llibre "1888. El año de Jack", de Miquel Alzamora. Amb la intervenció de Jaime Mora, moderador i presentador, Guillermo Esteban, periodista de Última Hora, Guillem Rosselló, editor del llibre i fundador d'Edicions Baleria i Miquel Alzamora, autor del llibre. Entrada lliure fins a completar aforament.

La mirada del Cardenal

Fundació Sa Nostra

Presentació del llibre La mirada del Cardenal, de Santiago Villanueva, a càrrec de l'advocat Guillermo Dezcallar i el propi autor.