Vistes de navegació

Avui

Matemàtiques en família

Fundació Sa Nostra

Matemàtiques en família. Conferència a càrrec d'Anton Aubanell.

Audició comentada

Fundació Sa Nostra

Audició comentada de l'obra Das Lied Von Der Erde (El cant de la Terra) de Gustav Mahler. A càrrec de Pere Estelrich.

La mitología de la libertad

Fundació Sa Nostra

La mitología de la libertad. Dins el cicle d'encontres de filosofia Sa Nostra conversa. Ponents: Ana Carrasco Conde i Joan Carles Mèlich.

Concert de corals

Fundació Sa Nostra

Concert de Corals. Amb la participació del Cor de la Fundació Sa Nostra, dirigit per Francesc Bonnín i la Coral d'Adults del Conservatori de Manacor, dirigit per M. Eugenia Lavochnik i amb Toni Sánchez al piano.

Jornada “Los abusos sexuales en el contexto eclesiástico”

Fundació Sa Nostra

Jornada Los abusos sexuales en el contexto eclesiástico. Acercándonos a una problemática compleja. Amb la intervenció de Noemí Pereda, professora titular de Victimologia, i de testimonis d'Enrique Pérez i Inma García.

Seminari presencial

Fundació Sa Nostra

Seminari presencial ¿Cuántos metros nos atrevemos a bucear? Trabajando con las emociones en el espacio terapéutico a càrrec de Jorge Gil Tadeo. Divendres 26 de maig de 16.30 h a 20.30 h. Dissabte 27 de maig de 10.30 h a 14.30 h.

Conferència de Nacho Dean

Fundació Sa Nostra

Conferència del naturista, explorador i divulgador Nacho Dean responsable del projecte La España Azul. Amb la finalitat de documentar el canvi climàtic va ser la primera persona en la història en donar la volta al món caminant (2013-2016) i en unir nedant els cinc continents (2018-2019) per llançar un missatge de conservació dels oceans.

Concert de música clàssica

Fundació Sa Nostra

Concert a càrrec del violinista Víctor Correa i la pianista Paloma González, professors a la Universitat de Southeastern Louisiana (USA). Obres de Schumann, Bartók, Albéniz, Sarasate i Falla. Entrada/donatiu: 10 € Estudiants i menors de 18 anys: 5€