Política de qualitat

Missió:
– Sensibilitzadors de consciència social mitjançant accions i programes, abordant qüestions socials
importants que promoguin canvis positius a la vida de les comunitats.
– Fomentadors de coneixement, pensament i reflexió mitjançant activitats i iniciatives que impulsin la
contemplació crítica, la investigació i la discussió sobre temes rellevants per a la comunitat i la societat
en general.
– Creadors de comunitat mitjançant diverses iniciatives i programes que promouen la cohesió social, la
participació ciutadana i el sentit d’identitat i pertinença.
– Generadors de sinèrgies actuant com a nexe entre els diferents actors i recursos per potenciar la
cooperació i la col·laboració en la consecució d’objectius comuns.
– Preservadors de la natura a través de diverses iniciatives i programes destinats a protegir i conservar
els ecosistemes, els recursos naturals i la biodiversitat.
–  Creadors d’oportunitats identificant, avaluant i promovent iniciatives i col·laboracions que beneficiïn la
comunitat i que s’alineïn amb els seus objectius i valors.
– Impulsors dels joves, comprometent-se a identificar oportunitats i promoure iniciatives que beneficiïn el
seu creixement personal i professional abraçant la missió de fer tot el possible per millorar les seves
vides. Oferir els serveis i l’atenció necessaris per afavorir la inclusió laboral, la formació i el
desenvolupament dins del mercat laboral dels col·lectius en risc d’exclusió social.
– Curadors de la infantesa desenvolupant programes i iniciatives que protegeixen i promouen el
benestar i el desenvolupament integral dels infants.
– Divulgadors de la Cultura, a traves de totes aquelles activitats i iniciatives que promouen la
preservació, l’aprenentatge i la difusió de la cultura i l’art.

 

Visió:
Impulsar la nova Fundació Sa Nostra a partir dels més de 140 anys d’història i mirant cap al futur amb la força
que ens dona la independència econòmica, l’experiència, el nostre patrimoni artístic i cultura i tenint coma
centre vertebrador de les accions la seva seu de Can Tàpera i tots els actius immobiliaris repartits a les quatre
illes, tant per dur a terme aquestes accions com per a la generació de recursos propis.
Valors:
– Acció social com a base de la nostra comesa com a Fundació, definida per totes les activitats
destinades a la inclusió, la formació, la cultura, la sostenibilitat, la cura del medi ambient,
l’entreteniment i la solidaritat.
– Facilitadora de sinergies amb les distintes entitats, institucions i empreses interessades en col·laborar
en projectes solidaris destinats a millorar la vida de les persones

 

Política de Qualitat
La Fundació Sa Nostra defineix una política de qualitat que proporciona un marc de referència per establir i
revisar els objectius de qualitat, que ha de ser coneguda i entesa per tots els membres de la Entitat i altres
parts interessades.
Partint de la missió, el patronat i el personal de la Fundació Sa Nostra es compromet a consolidar una nova
forma de gestió basada en la transparència, la qualitat i la eficiència, que es reflectirà en les àrees i serveis
objecte de aquest sistema.
També a cobrir les necessitats i expectatives dels nostres clients, usuaris i alumnat com a punt de mira de les
nostres iniciatives i activitats.
Com a organització dedicada i orientada a les persones acceptem el compromís d’oferir els serveis i suports
necessaris, ajudant a millorar les seves oportunitats i possibilitats dins del seu entorn i possibilitant la seva
inclusió social.
La Fundació Sa Nostra desenvolupa activitats de formació, sensibilització, difusió i conscienciació social a
través de les seves accions. En aquesta línia, existeix una preocupació i orientació constant a l’oferiment de la
major qualitat i garantia possible dels nostres serveis, així com a la satisfacció dels nostres clients, perseguint
la millora permanent, a més de complir amb els requisits legals vigents.
Conscients de la importància d’ aquest compromís amb la qualitat i la satisfacció, estructurem el nostre
desenvolupament a través d’ un Sistema de Gestió de la Qualitat conforme a la Norma UNE-EN-ISO 9001:
2015, basat en els principis següents:
– Complir els requisits oferts als nostres/es clients i altres parts interessades i esforçar-nos a superar les
seves expectatives.
– Gestionar, controlar i desenvolupar eficaçment processos i activitats en la prestació dels serveis.
– Millorar contínuament els processos i assignar de manera eficaç funcions i responsabilitats.
– Complir amb els requisits legals aplicables i amb altres requisits que l’ organització subscrigui.