Centres i Espais de la Fundació

A continuació us presentem els centres on la Fundació Sa Nostra desenvolupa la seva activitat, ja sigui pròpia o en col·laboració.

Ca'n Tàpera

Can Tàpera, 5. 07015 Palma

Aquest centre multidisciplinari esdevé un punt de trobada dedicat a activitats socials, culturals i educatives, abraçant la diversitat i la inclusió. A més, en els seus terrenys es pot gaudir del bosc, una àrea natural protegida. Ca'n Tàpera gaudeix d'una rica història vinculada amb segles de transformació, des de la seva construcció al segle XVII.

Centres i Espais en col·laboració

Els nostres centres en col·laboració a les Balears.

Sala de Cultura de Maó

S’Arraval, 32. 07701 Maó

Aquest centre consta d’una sala d’exposicions, en la nau central d’una antiga església neoclàssica del segle XIX.

La sala d’exposicions té 200 metres quadrats i capacitat d’auditori per a unes 70-90 persones.

La Sala de Cultura compta amb dues aules de 28 places cada una, destinades a reunions, xerrades, cursos i conferències.  Estan situades a la primera i segona planta.

Està gestionada en col·laboració amb l’Ajuntament de Maó.

Sala de Cultura d’Eivissa

Aragó, 17. 07800 Eivissa

Està gestionada en col·laboració amb el Consell d’Eivissa. La seva situació és a prop del centre de Vila.

És una sala polivalent d’uns 200 metres quadrats aproximadament, amb una capacitat per a 100 persones.

Sala de Cultura de Ciutadella

Santa Clara, 9. 07760 Ciutadella

La sala està situada al nucli antic de Ciutadella, en una antiga església gòtica del segle XVI.

Aquest espai, de 70 metres quadrats, està format per una nau d’església i té sortida al carrer de Santa Clara.

Va ser seu de confraries d’artesans i posteriorment va ser una galeria d’art abans que “SA NOSTRA” adquirís l’immoble per ubicar-hi una sala de cultura a finals dels anys 80.

Actualment la sala està cedida a l’Associació de Comerciants Ciutadella Antiga.

Necessita més informació?

Si necessita informació detallada sobre els nostres centres i espais, no dubti a en posar-se en contacte amb nosaltres.