• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Esperit Olímpic a la vida

Juny 19-6:30 pm - 8:00 pm

Citant Pierre de Coubertin als Jocs Olímpics de Londres 1908: “El més important no és guanyar, sinó participar; a la vida, no és el triomf, sinó l’esforç; no haver conquerit, sinó haver lluitat bé”. Aquesta filosofia serà el fil conductor de la nostra conferència, mostrant com l’esperit olímpic pot ser una guia poderosa a la nostra vida quotidiana.

A la conferència comptarem amb la participació de Theresa Zabell, una llegenda de la vela amb dues medalles d’or olímpiques i creadora de la Fundació Ecomar; el Dr. Antoni Fraguas, reconegut traumatòleg i exgimnasta olímpic, que combina la medicina amb l’excel·lència esportiva; i Carles Serra, enginyer industrial i màster en administració d’empreses, la inspiradora història de superació personal del qual demostra un esperit de lluita i resiliència. Aquests tres ponents aportaran perspectives úniques sobre la lluita personal i la superació.

Explorarem temes com la motivació, el poder de la visualització i la imaginació, tècniques d’entrenament i rendiment, estratègies per governar el temps, la importància del treball individual i del treball en equip, com bregar amb addiccions i la importància de la renúncia, la llibertat d’elecció i les seves implicacions, el conflicte entre l’ego i l’ànima, els desafiaments i les oportunitats després d’una carrera olímpica, i com les persones poden canviar el món aconseguint el que sembla impossible.

No us perdeu aquesta oportunitat única d’aprendre d’aquests increïbles ponents i de trobar la inspiració per superar els vostres propis reptes! T’esperam el 19 de juny a Can Tàpera, a la Fundació Sa Nostra.

Entrades: https://www.eventbrite.es/e/esperit-olimpic-a-la-vida-tickets-918726725367?aff=erelexpmlt

Mostra els detalls

Data: