Vistes de navegació

Avui

Tango

Centre de Cultura Sa Nostra Concepció 12, Palma

Gran concert solidari a càrrec del Dúo Libertango i T & M Tango, amb el cantant Héctor Maurelli, a benefici de las Hermanitas de los Pobres i els damnificats del terratrèmol de Haití. Entrada / donatiu:  18 € 1 hora abans del concert al mateix recinte. Aforament limitat segons normativa Covid vigent.

l’Art i el camí interior

Centre de Cultura Sa Nostra Concepció 12, Palma

Taula rodona a partir de VideoArt CUB - BUC, amb Xus Más Vidal, Mar Cerezález, Joaquim Valdivielso i Gaspar Caballero. Entrada lliure fins a completar aforament segons normativa Covid vigent Es pot assistir de forma presencial i online. Stream: XUS_MJMASVIDAL  (Facebook)

Migue’ls war

Centre de Cultura Sa Nostra Concepció 12, Palma

Cicle Cinema d’Autor. Projecció del film d'Eliane Raheb, (2021 – 128′), amb l’assistència de la directora, Reservau plaça a sac@uib.cat. Més informació: https://sac.uib.cat/aules/art_cultura/Cinema/Cinema-dautor/21-22/

Plena Dignidad

Centre de Cultura Sa Nostra Concepció 12, Palma

Jornada a la que hi assitirà el Sr. Fernando Unzueta Rullan, president de la Fundació Down i Mes; Sr. Jordi Rosell, Sra. Elena Postigo, Sra Blanca de Ugarte i Sra. Mariana de Ugarte. Informació i inscripció: www.douwnimes.org

Raspall de bambú solidari

Centre de Cultura Sa Nostra Concepció 12, Palma

Presentació del Raspall de bambú Solidari amb Llum Barrera com a madrina.

Pierrot le Fou

Centre de Cultura Sa Nostra Concepció 12, Palma

Cicle Cinema Francés. Cicle homenatge a Jean-Paul Belmondo. Projecció del film del director Jean-Luc Godard, (VOSE - 1965 - 112'). Entrada lliure fins a completar aforament segons normativa Covid vigent.

Sonic Sea

Centre de Cultura Sa Nostra Concepció 12, Palma

CINEMAR. Cicle de Cinema documental Marí. Projecció del documental de Daniel Hinerfeld i Michelle Dougherty, (VOSE  - 2016 - 60'). Taula rodona amb Txema Brotons, director científic de l'Associació Tursiops i Sandra Espeja, coordinadora del Programa de Ciència Ciutadana Marina a Balears. Entrada gratuita fins a completar aforament. Informació i reserves: info@marilles.org

Bioeconomia a l’entorn mediterrani. Boscos i olivars

Centre de Cultura Sa Nostra Concepció 12, Palma

Oportunitats de la bioeconomia per als espais rurals i boscos a càrrec d'Eduardo Rojas, degà del Col·legi Oficial d'Enginyers de Forests. La simbiosi de l'olivera i les persones en clau ecològica, a càrrec de Joan Mayol, olivicultor i vicepresident de Tramuntana XXI. Inscripció prèvia a: www.tramuntanaXXI.com/agenda

Las hojas del ayer

Centre de Cultura Sa Nostra Concepció 12, Palma

Presentació del llibre de Francisco de Asís Maura García. informació i reserves:  https://cerclemallorca.es/evento/presentacion-las-hojas-del-ayer/ Aforament segons normativa Covid vigent.

Exfiltrés

Centre de Cultura Sa Nostra Concepció 12, Palma

Cicle Cinema Francés. Projecció del film del director Emmanuel Hamon, (VOSE - 2018 - 103'). Entrada lliure fins a completar aforament segons normativa Covid vigent.

Espía accidental

Centre de Cultura Sa Nostra Concepció 12, Palma

Presentació del llibre de Jorge Dezcallar de Mazarredo. Aforament segons normativa Covid vigent.