Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Presentació Mary’s Meals. Una solució senzilla contra la fam des de les escoles

Juny 22-7:00 pm - 8:30 pm

10€

Et convidem a un esdeveniment solidari organitzat conjuntament per la Fundació Sa Nostra, Mary’s Meals i Palma Gospel Singers. Aquest esdeveniment és una oportunitat única per conèixer la increïble tasca de Mary’s Meals, una organització dedicada a proporcionar menjars diaris a infants en escoles d’arreu del món, ajudant a fomentar l’educació.

L’esdeveniment començarà amb una presentació de Mary’s Meals, on descobrirem qui són i la seva missió d’oferir una solució senzilla contra la fam des de les escoles. Mary’s Meals, reconeguda amb el prestigiós Premi Princesa d’Astúries de la Concòrdia 2023, ha estat treballant incansablement per proporcionar menjars escolars que canvien la vida dels infants en algunes de les comunitats més pobres del món. Durant aquesta presentació, també es realitzarà un col·loqui per tal de donar l’oportunitat als assistents de compartir pensaments, preguntes i experiències relacionades amb la causa.

Després, podrem gaudir d’una actuació inspiradora de Palma Gospel Singers, un grup conegut per la seva energia i passió. La seva música és un cant d’esperança que busca eliminar les barreres que separen les persones i expressa una oposició contra qualsevol forma de discriminació. Promouen valors com la pluralitat, la solidaritat i la coherència entre el que es diu i el que es fa.

Uneix-te a nosaltres en aquest esdeveniment especial i contribueix a una causa noble mentre gaudeixes d’una experiència enriquidora.

Entrades: https://ticketib.com/events/presentacio-mary-s-meals-una-solucio-senzilla-contra-la-fam-des-de-les-escoles

Mostra els detalls

Data: