Des de la Fundació Sa Nostra ens complau a anunciar que el Consell de Mallorca ha atorgat una subvenció per a la realització dels nostres cicles de melodies. Aquest suport econòmic permetrà impulsar i enfortir la nostra tasca cultural, promovent la música a l’illa i apropant una programació de qualitat a tots els públics.

El Consell de Mallorca ha donat suport a diverses activitats clau de la nostra programació, incloent Melodies de Primavera, Nits de Can Tàpera, Concert al Torrent de Pareis i Melodies de Tardor. Aquestes iniciatives, que formen part dels cicles de melodies de la Fundació Sa Nostra, destaquen pel seu compromís amb la difusió de la música i la cultura mallorquina.

Gràcies a aquesta col·laboració, seguim compromesos amb la difusió del talent local i oferint una plataforma perquè artistes de diferents estils puguin compartir el seu art amb la comunitat.

La Fundació Sa Nostra agraeix al Consell de Mallorca la seva confiança en aquest projecte, que contribueix a l’enriquiment cultural de la nostra societat.