L’esdeveniment va tenir lloc a l’església de Santa Eulàlia i va esdevenir la presentació oficial del Cor de la Fundació Sa Nostra

La Fundació Sa Nostra va organitzar en col·laboració amb Caixabank el concert solidari de Nadal el passat dimecres, 22 de desembre, a l’església de Santa Eulàlia de Palma.

Per a l’ocasió es va comptar amb la participació de prop de 55 cantaires del cor de la Fundació Sa Nostra i els Blauets de l’Escolania de Lluc.

L’esdeveniment va congregar prop de 180 persones al temple, convertint-se ja en una de les cites culturals clau de Nadal a la ciutat de Palma.

La recaptació obtinguda enguany anirà destinada íntegrament a la Fundació Handisport Mallorca. Una entitat privada sense ànim de lucre nascuda el 2007 amb l’objectiu de promoure una integració real en la societat de persones amb discapacitat. Una entitat que desenvolupa diferents accions dins dels àmbits del lleure, l’esport, l’educació, la formació, el treball i el turisme.

Un dels pilars fonamentals de la Fundació Sa Nostra és l’acció social, donant suport a projectes en favor de la inclusió, l’ocupació, la igualtat d’oportunitats, l’autonomia i la integració. Per aquest motiu la Fundació  Sa Nostra impulsa durant tot l’any iniciatives solidàries com l’esmentat concert o el betlem solidari a benefici d’Aspanob, actualment exposat a les instal·lacions de la Fundació.

Les obres litúrgiques i populars varen ser les protagonistes del repertori del concert solidari. El cor de la Fundació Sa Nostra, dirigit per Francesc Bonnín, va interpretar set obres entre les quals “Sing your way home” del compositor Joseph Martin; “White Christmas” d’Irving Berlin o la cançó popular catalana “El cant dels ocells”.

Les veus angelicals dels Blauets de l’Escolania de Lluc, sota la batuta de Ricard Terrades, varen protagonitzar la segona part del concert amb temes nadalencs tradicionals com “Santa Nit” o “Adeste Fideles”.

A causa de la situació sanitària per la COVID-19 enguany les dues formacions vocals no varen poder interpretar alhora una cançó com és tradició en aquest emotiu esdeveniment.