La Fundació Sa Nostra i Mater organitzen aquest esdeveniment efímer del 12 al 22 de desembre a Ca’n Tàpera

Els alumnes de la Formació Dual de Cuina de Mater oferiran un menú degustació nadalenc

Per primera vegada les dues entitats socials, la Fundació Sa Nostra i Mater, uneixen forces en una iniciativa única: el restaurant Pop Up Ca’n Tàpera by Mater. Es tracta d’una experiència gastronòmica fugaç que promet delectar els paladars dels comensals mentre contribueix a projectes socials significatius.

La nova seu de la Fundació Sa Nostra, ubicada a Ca’n Tàpera, acollirà el restaurant temporal per Nadal que funcionarà del 12 al 22 de desembre amb un servei únic a les 14 hores. Es serviran 6 plats amb un cost de 40 euros.

Gabriel Lladó, president de la Fundació Sa Nostra, ha expressat que “la unió entre l’alta gastronomia i la responsabilitat social és un clar exemple de com podem marcar la diferència mentre gaudeixem de moments especials”. Lladó també ha destacat la seva esperança que la comunitat mallorquina es sumi a aquesta iniciativa per donar suport a causes socials que realment tenen un impacte significatiu en les nostres comunitats.

Per la seva banda, Bàrbara Mestre, directora general de l’Organització Mater, ha expressat la seva satisfacció per l’oportunitat de col·laborar amb la Fundació Sa Nostra. “Iniciar un camí plegats i generar sinèrgies entre entitats que tenen una clara vocació social és un dels objectius que pretenem aconseguir amb aquesta experiència que creim serà molt enriquidora. Estam molt il·lusionats amb aquest projecte de restaurant efímer i esperem que ens deixi bona boca i pugui consolidar-se al llarg del temps” ha afegit Mestre.

El restaurant Pop Up Ca’n Tàpera by Mater estarà dirigit pels professors de la Formació Dual de Cuina organitzada per Mater i en el qual hi participaran una quinzena d’alumnes del mateix curs. Aquesta iniciativa combina la formació professional amb l’activitat retribuïda a l’empresa, tot preparant-se per inserir-se al mercat laboral.

El menú de degustació que es presentarà al restaurant Pop-Up de Ca’n Tàpera by Mater consta de quatre plats, dues postres, cafè, aigua i vi. Aquesta proposta gastronòmica representa una fusió entre la cuina local amb tocs exòtics, perfecta per donar la benvinguda a les festes de Nadal. Tots els ingredients utilitzats són de temporada i de proximitat.

El preu del menú de degustació és de 40 euros per persona. El servei està programat per a les 14 hores i es disposa de només 25 places disponibles. El preu inclou també la possibilitat de gaudir d’un recital de piano a càrrec d’Elena Nosova i una copa de cava a partir de les 13 hores.

Per realitzar les reserves es pot contactar amb la Fundació Sa Nostra a través de l’adreça de correu electrònic fundacio@fundaciosanostra.es o al telèfon 971 595 980, en horari de 10.30 a 13.30 hores.

Mater és una entitat de l’àmbit social que presta serveis i dona suport a persones amb discapacitat intel·lectual des de l’any 1964. Actualment brinda ajuda a més de 1.500 persones usuàries i compta amb 450 professionals. L’any 2005 es va constituir el Centre Especial d’Ocupació de Mater amb l’objectiu de generar oportunitats de feina i formació a persones amb discapacitat, fonamentalment en els àmbits de l’hoteleria, la restauració o la producció ecològica, mitjançant els programes de Formació Dual.