Torna una nova edició dels cursos per a adults de la Fundació Sa Nostra i CaixaBank, que es pot assistir de manera presencial i on line.

La oferta de cursos son: música, art, cultura, escriptura creativa, neuroactiva’t! , etcètera.

A partir del mes d’octubre comencen alguns dels cursos i cada un d’ells té una durada determinada.

Aquests cursos pretenen fomentar les arrels, a través del coneixement del passat, dels orígens i de la cultura.  Estan adreçats a persones de totes les edats que tenen ànsia de coneixement.

– Éssers màgics medievals

– Conèixer l’edat Mitjana (I). Història medieval universal

– Descobrir la Palma histórica (I). Visites guiades.

– La bruixeria a Mallorca i al món.

– Descobrir la Palma histórica (II). Visites guiades.

– Conèixer l’edat Mitjana (II). Història medieval d’Espanya.

– Dones artistas (I): les pioneres de les avantguardes del segle XX.

– Malvivint de l’art. De genis ignorants al reconeixement universal.

– Frèderic Chopin, el poeta del piano. La manifestació més romántica del pianisme universal.

– Dones artistas (II): la posición i el reconeixement a partir de 1945.

– Viure l’òpera! Una aproximació diferente per guadir-ne més.

– Palaus reals i arquitectures nobiliàries, símbols de glorificació i centres d’art.

– Curs d’egiptologia: història, societat i vida quotidiana des de la perspectiva de gènere.

– Neuroactiva’t! Mou les teves neurones.

– Taller de creativitat literària i per a la redacció i formació d’un llibre.

Per a més informació, podeu posar-vos en contacte al telèfon 971 595 980 (de dilluns a divendres de 11 h a 14 h i de 17 h a 20 h) i a www.fundaciosanostra.es.