• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Can Tàpera Menut. Menudes melodies encissadores a Can Tàpera

Maig 11-11:00 am - 12:30 pm

Activitat emmarcada dins Can Tàpera Menut.

Un concert de música clàssica pensat especialment per a famílies a càrrec de la pianista Elena Seselgyté i Maria Estelrich com a narradora.

A través de la música de J. S. Bach, J. Brahms i M. K. Ciurlionis, Seselgyte crearà una relació entre els compositors, la seva música i la seva importància i impacte dins l´àmbit familiar, creant  connexions entre la propia història de la pianista.

Una sessió musical entretinguda i educativa en què Seselgyte utilitzarà un llenguatge clar i visual per explicar alguns aspectes tècnics de la música clàssica i com la música pot tenir un impacte significatiu en nosaltres a un nivell més profund.

Entrades: https://ticketib.com/es/events/can-tapera-menut-menudes-melodies-encissadores-a-can-tapera

Mostra els detalls

Data: