• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Cicle cinema d’autor

27/10/2022-7:30 pm - 9:30 pm

Gratuït
Projecció de la pel·lícula “El sustituto”. Amb la presència del director Óscar Aibar. Interpretada per Ricardo Gómez, Vicky Luengo, Pere Ponce, Pol López, Joaquín Climent, Nuria Herrero, entre d’altres actors. La pel·lícula conta la història d’un jove policia que s’ha fet en els barris més durs de Madrid accepta una destinació a un poble de vorera de mar amb l’esperança que la seva filla es curi i, a més, guanyar en tranquil·litat. Una vegada que s’hi han instal·lat, es veu implicat en la recerca de l’estrany assassinat de l’inspector que ha de substituir. Les investigacions el duran fins a un hotel de platja on una comunitat de gent gran nazi, cercats per molts països per crims contra la humanitat, viu un retir paradisíac i feliç.

Mostra els detalls

Data: