Carregant Esdeveniments

Melodies de Primavera a Ca’n Tàpera

Abril 12-8:00 pm - Juny 28-8:00 pm

15€

Dins el cicle “Melodies Estacionals a Ca’n Tàpera”. L’edició Primavera preveu acollir una dotzena de concerts, performances, presentació de discs i activitats infantils entre l’abril i el juny de 2024.

Amb un programa divers i vibrant, els públic podrà descobrir la riquesa cultural que Can Tàpera ofereix mitjançant una sèrie de concerts que es duran a terme al llarg de tot l’any. Des de les celebracions de les dates i festivitats més assenyalades fins a recitals íntims a la majestuosa Capella de la Fundació.

Aquesta primavera inauguram una selecció eclèctica de concerts que abraça gèneres diversos per commemorar l’arribada de l’estació.

Començam amb el recital que oferirà la pianista Laura Ballestrino amb la interpretació d’obres de grans compositors espanyols com Albéniz, Granados o Manuel de Falla. Un concert organitzat per Joventuts Musicals que tindrà lloc el 12 d’abril.

Lespectacle dinauguració de la programació estarà dedicada a commemorar el Dia Mundial de l’Art (el 15 d’abril). Sota el títol “Artmonia. Essència de Tàpies” es presentarà una performance inspirada en l’obra del pintor i escultor Antoni Tàpies. Unes pintures del propi artista que s’exhibeixen a les instal·lacions de Ca’n Tàpera i que serviran de punt de partida per la representació que duran a terme el pianista Magí Garcies i la ballarina Catalina Carrasco i que comptarà amb la presentació de la periodista Mariana Díaz. Una performance que es durà a terme el 19 d’abril.

“Ressò de Pasqua“ és la tercera activitat programada dins el cicle primaveral. Un concert a càrrec de la Coral de la Fundació Sa Nostra dirigida per Francesc Bonnín. Una actuació, amb un repertori dedicat a la Setmana Santa, amb obres Mozart, Pachelbel, Pachalides o Martorell que s’oferirà el 26 d’abril.

Entrades: https://ticketib.com/es/organizers/fundacio-sa-nostra-can-tapera

Mostra els detalls