• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Melodies de Primavera: Ressò de Pasqua

Abril 26-8:00 pm - 9:30 pm

El Ressò de Pasqua, presentat per la Coral de la Fundació Sa Nostra sota la direcció de Francesc Bonnín, és una experiència musical que cerca referènciar la música de la Setmana Santa.

Gaudiu d’un repertori cuidadosament seleccionat que inclou obres de destacats compositors com W. A. Mozart, J. Pachelbel, P. A. Martorell i C. Pachalides, interpretades de manera íntima per la nostra coral.

Amb un ferm compromís amb l’excel·lència artística, la Coral de la Fundació Sa Nostra esforça a promoure la música a través de l’art vocal, creant espais d’expressió artística que contribueixin al desenvolupament individual i col·lectiu.

Entrades: https://ticketib.com/es/events/fundacio-sa-nostra-can-tapera-resso-de-pasqua-coral-de-la-fundacio-sa-nostra

Mostra els detalls

Data: