Bankia i Fundació Sa Nostra han posat en marxa aquest dijous la ‘Convocatòria d’ajudes d’Acció Social 2021′, dotada amb 150.000 euros, 10.000 euros més que a la passada edició, per donar suport a projectes socials d’associacions i fundacions a les Illes.

La tercera convocatòria conjunta de Bankia i Fundació Sa Nostra va adreçada a entitats sense ànim de lucre que desenvolupin la seva activitat a les Illes Balears i els projectes de les quals estan centrats en la formació i l’orientació dirigida a l’ocupació, el desenvolupament del medi rural, com també a la millora de la qualitat de vida de persones amb discapacitat o altres col·lectius en risc d’exclusió social o afectats per les noves necessitats socials derivades del Covid-19.

La ‘Convocatòria d’Acció Social 2021′ donarà suport a projectes per un import mínim de 2.000 euros i màxim de 8.000 euros. Les entitats i els projectes seleccionats es coneixeran en el mes de juny.

Les entitats sol·licitants es podran registrar a través de les pàgines web de Bankia en acción i Fundació Sa Nostra, on presentaran la seva sol·licitud en línia. El termini de presentació de projectes s’obre aquest dijous i acaba el proper 25 de març.

En la convocatòria d’ajudes de l’any passat, ambdues entitats varen donar suport a 42 projectes de caràcter social, que beneficiaren més de 18.000 persones, enfocats al foment de l’ocupació, el desenvolupament local i la millora de la qualitat de vida de la gent gran, persones amb discapacitat, en situació de desocupació i en risc d’exclusió social.