Bankia i Fundació Sa Nostra entreguen 120.000 euros als programes socials de 33 associacions de les Illes Balears.

• L’acte d’entrega de la primera edició de la convocatòria d’Ajuts per a Projectes d’Acció Social 2019 s’ha celebrat a la seu de la Fundació Sa Nostra.
  • Les associacions seleccionades desenvoluparan projectes en els àmbits de l’ocupació, el desenvolupament local, la gent gran i la discapacitat que beneficiaran més de 48.000 persones.

Bankia i Fundació Sa Nostra han entregat 120.000 euros a un total de 33 entitats socials de les Illes Balears que han presentat les seves iniciatives a la convocatòria d’Ajuts per a Projectes d’Acció Social 2019.

Els projectes d’aquestes associacions beneficiaran més de 48.000 persones.

L’acte d’entrega d’Ajuts per a Projectes d’Acció Social 2019 s’ha dut a terme a la seu de la Fundació Sa Nostra. Han participat en l’entrega dels ajuts el president de la Fundació Sa Nostra, Jaime Canudas; el director corporatiu Territorial de Bankia a les Illes Balears, Antoni Serra; el director de Responsabilitat Social Corporativa (RSC) de Bankia, David Menéndez, i els representants de les diferents associacions seleccionades.

El president de la Fundació Sa Nostra ha destacat “els projectes ben definits i programats”, que han presentat les 33 associacions seleccionades. Jaime Canudas ha volgut subratllar “el treball excel·lent que aquestes organitzacions sense ànim de lucre exerceixen diàriament, amb dedicació i passió, per a ajudar els qui més ho necessiten de la nostra societat”.

El director corporatiu Territorial de Bankia a les Illes Balears ha destacat “el treball de totes les associacions de les Illes que treballen dia a dia per millorar la qualitat de vida de persones amb risc d’exclusió”. “A Bankia estem encantats d’aportar el nostre granet d’arena perquè accions com les que duen a terme les associacions regionals i locals es facin realitat; i quina millor manera de fer-ho de la mà de la Fundació Sa Nostra”, ha afegit Serra.

Per part de les associacions seleccionades, José Luis Jofré, d’Aspanadif, ha agraït les ajudes socials, perquè “serviran per atendre les necessitats dels col·lectius més desfavorits de la societat i igualar els seus drets als de la resta de la població”.

Les 33 entitats seleccionades desenvoluparan programes de caràcter social en els àmbits de l’ocupació, el desenvolupament local, la gent gran i la discapacitat, amb l’objectiu de millorar la qualitat de vida dels col·lectius amb risc d’exclusió social de les Illes Balears.

FUNDACIÓ NAZARET
SONRISA MÉDICA
PROJECTE JOVE
FUNDACIÓ ESTEL

Les entitats beneficiàries en aquesta primera edició són les següents:

• Associació Estel de Llevant.
  • Hermanas Caridad San Vicente de Paul.
  • Aspanadif.
  • APNEEF. Asociación de Personas con Necesidades Especiales de Ibiza y Formentera.
  • Aproscom Fundació.
  • Fundació Pere Tarrés.
  • Patronat Agrupació Prominusvàlids Psíquics de la Comarca d’Inca.
  • Fundació Projecte Home Balears.
  • ABDEM. Asociación Balear de Esclerosis Múltiple.
  • Fundació Natzaret.
  • Amadiba.
  • Treball Solidari.
  • Fundación Aldaba.
  • Fundación Aspace Baleares.
  • Fundación Rana.
  • Aspaym Balears.
  • ASPROM.
  • ALAS. Associació de Lluita Anti-Sida de les Balears.
  • Fundació Sant Joan de Déu Serveis Socials Mallorca.
  • Fundació IReS.
  • Fundació Patronat Obrer de Sant Josep.
  • Alcer Illes Balears. Asociación para la lucha contra las enfermedades de riñón.
  • Coordinadora Balear de Persones amb Discapacitat.
  • Asociación La Sonrisa Médica.
  • Fundació Projecte Jove.
  • Fundació Tutelar Demà per a persones amb trastorn mental greu.
  • ASDICA.
  • Associació Mallorca Sense Fam.
  • Can Gazà. Institut contra l’exclusió social.
  • Asociación para la rehabilitación de accidentados cerebrales de Baleares.
  • Asociación Zaqueo.
  • Fundació d’ajuda integral a les persones Monti-Sion Solidària.
  • “Sa Colometa”; Associació de Familiars de Persones amb Discapacitat de les Pitiüses.