• El conveni, que incrementa la seva quantia en 10.000 euros, inclou la ‘Convocatòria d’acció social 2021’, que es posarà en marxa a les properes setmanes, i la ‘II Convocatòria de Medi Ambient i Desenvolupament Sostenible’, que enguany multiplica per cinc la seva aportació econòmica.

Bankia dona suport  a la Fundació Sa Nostra amb 510.000 euros, amb l’objectiu de promoure durant aquest any projectes d’acció social, cultural, de medi ambient i de desenvolupament local a les Illes Balears.

L’acord de col·laboració, que incrementa la seva quantia en 10.000 euros l’any 2021, ha estat signat a la seu de la Fundació Sa Nostra a Palma, pel director corporatiu de la Territorial de Bankia a les Balears, Antoni Serra, i el president de la Fundació Sa Nostra, Jaime Canudas, en un acte en el qual també hi ha participat la directora de la Fundació Sa Nostra, Lucía Martín.

Entre les accions que portaran a terme les dues entitats, destaca la ‘Convocatòria d’Acció Social 2021’ que, per quart any consecutiu, donarà suport econòmicament a projectes d’associacions de les Illes amb finalitats socials i que enguany incrementa la dotació en 10.000 euros, fins a 150.000 euros.

El conveni subscrit inclou la posada en marxa enguany de diverses activitats conjuntes enfocades al foment de l’ocupació, al desenvolupament local i a la millora de la qualitat de vida de la gent gran, persones amb discapacitat, en situació de desocupació i en risc d’exclusió social a les Illes Balears.

A més, Bankia i Fundació Sa Nostra impulsaran la ‘II Convocatòria de Medi Ambient i Desenvolupament Sostenible’, que enguany amplia la seva quantia de 20.000 a 100.000 euros, respecte a l’any passat, és a dir, es multiplica per cinc, amb l’objectiu d’impulsar projectes a les Illes Balears compromesos amb el desenvolupament sostenible i la lluita contra el canvi climàtic.

El director corporatiu de la Territorial de Bankia a les Balears ha subratllat que “aquest acord ve a reforçar, un any més, el compromís que tenim a Bankia amb totes les associacions que desenvolupen activitats de caràcter social, cultural i, també, mediambiental a les Illes Balears i que s’esforcen a diari per millorar la qualitat de vida de les persones i del nostre entorn”.

“Per això, ens sentim molt orgullosos d’aportar el nostre gra d’arena i contribuir, juntament amb la Fundació Sa Nostra, al progrés de les Illes, un territori molt important i estratègic per al banc i més en el complex context actual derivat de la pandèmia, en el qual és més necessari que mai estar al costat de les persones més vulnerables”, ha apuntat Serra.

Canuda, per part seva, ha destacat que “amb aquest conveni, des de la Fundació Sa Nostra ens comprometem a continuar apostant per la convocatòria de projectes socials a les Balears, com també per activitats de desenvolupament local, social i cultural”.  Al llarg de l’any, ha afegit, “gràcies al suport de Bankia, realitzam diferents programes d’ajuda a l’educació i emprenedors, entre els quals destaca el programa multidisciplinari de formació d’adults i, enguany com a novetat, l’escola d’oficis Can Tàpera”.

A més, el president de la Fundació Sa Nostra ha posat en valor que “fomentam la sostenibilitat participant en la convocatòria de medi ambient, juntament amb Bankia i nou de les fundacions d’origen del banc”.