La ‘Convocatòria Social 2023’ recolza amb 150.000 euros programes l’objectiu del qual és impulsar l’ocupació, el desenvolupament local i donar suport a col·lectius en risc dexclusió social.

Està previst que les iniciatives socials beneficiïn 3.000 persones.

CaixaBank i Fundació Sa Nostra donen suport als projectes socials de 27 associacions de les Illes Balears que han presentat les seves iniciatives a la ‘Convocatòria Social 2023′. Aquesta edició està dotada amb un total de 150.000 euros.

L’objectiu d’aquesta convocatòria és impulsar l’ocupació, el desenvolupament local i millorar-ne la qualitat de vida de persones amb discapacitat, majors i altres col·lectius en risc de exclusió social.

A l’edició d’enguany s’han presentat un total de 72 entitats del teixit associatiu de les Balears, de les quals han estat seleccionades 27. Està previst que la posada en marxa dels projectes beneficiï 3.000 persones de les illes.

Les entitats beneficiàries d’aquest any són les següents:

➢ AEMIF Asociación de Esclerosis Múltiple de Ibiza y Formentera
➢ Amadiba
➢ Amadip Esment Fundació
➢ APNEEF Asociación de Personas con Necesidades Especiales de Ibiza y
Formentera
➢ Aproscom Fundació
➢ ASNIMO

➢ Asociación Amiticia
➢ Asociación La Sonrisa Médica
➢ Aspanadif
➢ Associació Estel de Llevant
➢ Associació per a la salut mental Girasol
➢ Càritas Diocesana de Ibiza
➢ Càritas Diocesana de Mallorca
➢ Càritas Diocesana de Menorca
➢ Espiral- entitat prestadora de serveis a la joventut
➢ Fundació ASIMA
➢ Fundació Banco de Alimentos de Mallorca
➢ Fundació Deixalles
➢ Fundació EMBAT
➢ Fundació Mallorca Integra
➢ Fundació de Solidaridad Amaranta
➢ Fundació per a Persones amb Discapacitat Illa de Menorca
➢ Grupo de Educadores de Calle y Trabajo con Menores (GREC)
➢ Hermanas de Caridad San Vicente de Paul
➢ Patronat Agrupació Prominusvàlids Psíquics de la Comarca d’Inca
➢ Plataforma Socio Sanitaria
➢ Treball Solidari

Sobre l’acció social de CaixaBank

CaixaBank és una entitat amb una vocació profundament social. L’entitat, referent a banca sostenible, manté una actitud de servei envers els seus clients i tota la societat en general.

L´impuls d´iniciatives d´acció social i el foment del voluntariat són una forma de contribuir a donar resposta als reptes que demana la societat, alhora que, a a través de l’activitat financera, l’entitat ofereix serveis i solucions per a tota mena de persones.

L’estratègia d’Acció Social se centra a fomentar accions en col·laboració amb la Fundació “la Caixa”, així com altres aliances que s’impulsen de manera directa des de CaixaBank. Gràcies a la seva capil·laritat territorial, la xarxa d’oficines de CaixaBank, la més gran d’Espanya, amb més de 3.900 oficines retail i presència a més de 2.200 municipis de tot el país, pot donar suport a la Fundació “la Caixa” en la detecció de necessitats d’entitats socials locals.

L’actuació sostenible de CaixaBank ha estat reconeguda pels principals organismes internacionals. El Dow Jones Sustainability Index la situa entre els millors bancs mundials en termes de sostenibilitat. L’organització internacional CDP, per la seva banda, la considera com a empresa líder contra el canvi climàtic.