La Fundació Sa Nostra ha fet entrega aquesta setmana d’un total de 180 caixes de verdures i hortalisses de temporada a Creu Roja Balears per repartir a Eivissa.

Els productes han estat adquirits a l’empresa Ecofeixes, de productes ecològics d’Eivissa. El producte prové íntegrament de finques agrícoles ecològiques d’Eivissa. Les paneres contenien: patates, carabasses, pebres, lletugues, albercocs, ous i farina, entre d’altres.

Les paneres han estat repartides a domicili entre les famílies més desfavorides, a les quals Creu Roja Balears atén dins el seu Programa d’Ajuda Alimentària.

Amb aquesta acció, la Fundació Sa Nostra ha col·laborat durant els mesos d’abril i maig amb Creu Roja Balears a Mallorca, Menorca i Eivissa.

Cal recordar que la Fundació Sa Nostra ofereix serveis relacionats amb l’acció social, a través de projectes que donen suport als col·lectius més vulnerables de la societat i més necessitats; amb l’educació, fomentant accions de formació i estudis, d’àmbit professional i empresarial; amb la cultura, a través de la programació de tot tipus d’esdeveniments (exposicions, cicles de cinema, conferències…), i amb medi ambient, amb el desenvolupament de programes educatius adreçats a la seva sostenibilitat i conservació.