El Patronat nomena Gabriel Lladó Ribot president i Onofre Martorell Cunill vicepresident de la Fundació

En la sessió del passat dijous 25 de maig el Patronat de la Fundació Sa Nostra, màxim òrgan de govern de la institució, ha acordat per unanimitat el nomenament del nou president de la Fundació Sa Nostra, el Sr. Gabriel Lladó Ribot, que substituirà en el càrrec a Jaime Canudas.

El Sr. Lladó té 51 anys i és llicenciat en dret per la facultat de Dret de la Universitat de les Illes Balears l’any 1996. Ingressà a l’il·lustre col·legi d’advocats a l’octubre de 1996. Des de llavors ha exercit ininterrompudament la professió en diferents despatxos de reconegut prestigi a Palma.

També ha estat nomenada la Sra. Lucía Martín com a Directora General de la institució, càrrec que venia exercint des de fa 7 anys.

Durant la sessió, el Patronat també ha aprovat les següents incorporacions com a nou patrons: Antonio Ivo Pou Estebas i Eugenia Cusí Costa en representació de l’Associació Junta Patronal; Martin Aleñar Feliu en representació de l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de les Balears; David Martínez Bestard com a representant d’una entitat social (Fundació Projecte Home Balears) i Onofre Martorell Cunill en representació de l’Il·lustre Col·legi d’Economistes de les Illes Balears.

Continuen en el seu càrrec Margarita Payeras Llodrá com a representant d’una entitat docent (UIB); Gabriel Lladó Ribot i José Maria Cardona Ribas, representants de l’Associació Junta Patronal; Josefa Ignacia Carreras Pons com a independent de prestigi de Menorca; Maria Antònia Bosch Terrasa com a representant d’una entitat social (Cooperativa Jovent); Catalina Cunill Lladó com a independent de prestigi de Mallorca i Aniol Esteban Claret com a representant d’una entitat mediambiental (Fundació Marilles).

El nou president de la Fundació ha manifestat el seu agraïment pel nomenament i per tots els suports rebuts i ha destacat que assumeix el càrrec amb responsabilitat i molta il·lusió davant els nous reptes i projectes que es duran a terme a la Fundació els propers anys.

Els membres del Patronat estan designats per un periode de quatre anys prorrogables quatre anys més, per un periode màxim consecutiu de vuit anys.

Patronat de la Fundació Sa Nostra

Gabriel Lladó, nou president de la Fundació Sa Nostra