Vistes de navegació

Esdeveniment Views Navigation

Avui

Presentació del llibre “El sol sortí pel sud”

Fundació Sa Nostra

Presentació del llibre El sol sortí pel sud, de Joan Riera Frau, historiador i periodista d'Última Hora. Introducció a càrrec de l'escriptor i editor Guillem Rosselló Bujosa.

Concert de piano

Fundació Sa Nostra

Cancel·lat per motius de salut. Concert a càrrec de la pianista Patrín García Barredo. Amb obres de Federic Mompou, Claude Debussy i Ludvic Van Beethoven.

Conferència d’Uriel Macías

Fundació Sa Nostra

Conferència España y la diáspora sefardí: encuentros y desencuentros a càrrec d'Uriel Macías. Presentació a càrrec de Miquel Segura.

Taller de poesia biològica

Fundació Sa Nostra

Taller de poesia biològica amb l'ús del llibre Els nostres veïns submarins. Bestiari contemporani de la Mediterrània com a eina d'aprenentatge. A càrrec de Laia Fontana i Bria, doctora en […]

Concert de música clàssica

Fundació Sa Nostra

Recital a càrrec del violinista José M. Álvarez Losada i la pianista Rumiko Harada. Amb obres de Mozart, Grieg i Prokofiev.