CaixaBank i la Fundació Sa Nostra convoquen ajudes per 150.000 euros per donar suport a projectes socials a les Balears

Fins el 20 de maig es poden presentar entitats locals amb projectes centrats en el foment de l’ocupació i l’orientació ocupacional, el desenvolupament local, la inclusió social i l’atenció a la dependència i l’accessibilitat.

CaixaBank i la Fundació Sa Nostra convoquen ajudes per 150.000 euros per donar suport a projectes socials a les Illes Balears.

Aquesta convocatòria va dirigida a entitats privades sense ànim de lucre que desenvolupen la seva activitat a les illes i els projectes dels quals estan centrats en el foment de l’ocupació i l’orientació ocupacional, el desenvolupament local, la inclusió social i l’atenció a la dependència i l’accessibilitat.

Els projectes, que seran recolzats amb una quantia mínima de 2.000 euros i màxima de 8.000 euros, tindran com a beneficiaris persones en risc d’exclusió social, en especial, desocupats, majors, persones amb discapacitat i refugiats. Les entitats i els projectes seleccionats a la ‘Convocatòria d’Acció Social 2022’ es coneixeran durant el mes de juny.

Les entitats sol·licitants es podran registrar a través de la pàgina web de CaixaBank i de Fundació Sa Nostra on podran presentar la seva sol·licitud de manera en línia. El termini de presentació de projectes s’obre aquest dimarts 19 d’abril i acaba el proper 10 de maig.

Aquesta convocatòria s’emmarca dins de l’acord de col·laboració entre CaixaBank i la Fundació Sa Nostra com a part del compromís que mantenen amb les entitats socials de les Balears.

Per a participar-hi, les entitats hauran de registrar-se prèviament donant-se d’alta en la nova edició 2022 a través del següent formulari web: