Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Restaurant Pop Up Ca’n Tàpera by Mater

Març 19-2:00 pm - Març 27-2:00 pm

La Fundació Sa Nostra i Mater tornen a unir forces impulsant una nova edició del restaurant Pop Up Ca’n Tàpera by Mater. Es tracta d’una iniciativa socio-formativa, de caràcter temporal, que compta amb la col·laboració de l’Associació per a la Salut Mental Gira-Sol.

Un projecte que dona continuïtat a la primera experiència duita a terme el desembre de 2023, en el marc de les festes de Nadal, i en la qual hi varen participar 180 persones.

La nova seu de la Fundació Sa Nostra, ubicada a Ca’n Tàpera a Palma, acollirà el restaurant Pop Up que funcionarà els dies 19, 20, 21 i 22 de març i el 25, 26 i 27 de març amb un servei únic a les 14 hores. Es serviran 6 plats i el preu és de 40 euros.

Per realitzar les reserves es pot contactar amb la Fundació Sa Nostra a través de l’adreça de correu electrònic fundacio@fundaciosanostra.es o al telèfon 971 595 980, en horari de 10.30 a 13.30 hores.

MENÚ

Per començar, s’oferiran tres entrants deliciosos: una croqueta de vedella rostida amb maionesa de llimona verda, una crema especiada de carabassa i coco i una coca de pebres torrats acompanyada de sardina marinada a casa.

De primer plat se servirà un arròs melós de peix roquer, gambes i verdures cruixents de temporada. Seguidament es podrà tastar una presa de porc lacat amb frit de safannària i fonoll.

Pel que fa a les postres, la proposta inclou un pastís de formatge de cabra en textures i prunes caramelitzades. Completant l’experiència, es podrà gaudir de cafè, aigua i vi.

Mostra els detalls

Inici: