Presentació del betlem solidari de la Fundació Sa Nostra a benefici d’Aspanob (Associació de Pares de Nins amb Càncer de Balears).

L’aportació i solidaritat de la Fundació Sa Nostra amb aquesta associació consisteix en donar 5 euros per cada fotografia que els visitants es facin amb el photocall, que s’ha instal·lat devora el betlem de la Fundació, i que pugin a les seves xarxes socials de Facebook o Instagram etiquetant a la Fundació Sa Nostra i Aspanob (@fundaciosanostra i @aspanob).

A la presentació del betlem solidari es va comptar amb una “madrina” d’excepció, María Barceló, influencer, lifestyle i empresària. També hi varen ser presents el president de la Fundació Sa Nostra, Jaime Canudas, la gerent de la Fundació, Lucía Martín, el responsable d’Acció Social de CaixaBank, Diego Riera, el president d’Aspanob, Jaume Coll, la fundadora i gerent d’Aspanob, Eulalia Rubio i un dels membres de l’Associació de Betlemistes de Mallorca, Margalida Nicolau.

El betlem de la Fundació Sa Nostra es podrà visitar fins el 7 de gener de 2022. El seu horari és de dilluns a divendres de 10.30 a 13.30 h i de 17 a 20 h (dissabte, diumenge i festius romandrà tancat. Els dies 24 i 31 de desembre i 5 de gener només estarà obert en horari de dematí).