El recital, a benefici d’Amadiba, reunirà les veus dels Blauets de Lluc i del Cor de la Fundació Sa Nostra

La majestuosa església de Santa Eulàlia de Palma es convertirà, un any més, en l’escenari del tradicional concert Solidari de Nadal de la Fundació Sa Nostra. La cita serà el dijous, 22 de desembre, a les 19.30 hores i comptarà, amb les actuacions del Cor de la Fundació Sa Nostra i els Blauets de Lluc, que enguany, com a novetat, tornaran a oferir part del repertori conjuntament.

La recaptació de la iniciativa solidària, impulsada per CaixaBank i la Fundació Sa Nostra, anirà destinada a l’Associació de Mares i Pares de Persones amb Discapacitat de Balears (Amadiba). L’entrada donatiu és de 10 euros.

El president de la Fundació Sa Nostra, Jaime Canudas, ha explicat que el concert solidari de Nadal de la Fundació Sa Nostra “és una mostra del compromís que mantenim amb les persones amb més dificultats. Durant tot l’any donam suport a projectes solidaris com aquest concert o el betlem solidari a benefici de la Fundació Santuari de Lluc, actualment exposat a les instal·lacions de la Fundació”.

Les obres litúrgiques i populars tornaran a ser les protagonistes del repertori

del concert solidari. El Cor de la Fundació Sa Nostra dirigit per Francesc Bonnín serà l’encarregat de donar el sus al concert. Iniciarà el recital amb “I cieli immensi narrano” del compositor Benedetto Marcello. Acte seguit interpretaran nadales del renaixement espanyol com ara “Niño Dios d’amor herido” del compositor Francisco Guerrero; nadales tradicionals del món com “El nacimiento” de Vidala Catamarqueña i per acabar dues nadales contemporànies com “Born is the light of the world” de Sally DeFord i la famosa “White Christmas” del compositor nordamericà Irving Berlin.

Per la seva part el cor de l’Escolania de Lluc, format per les veus angelicals dels Blauets de Lluc, encetaran el programa musical amb l’obra “Hodie Christus natus est” amb els arrenjaments de Benjamin Britten. Interpretaran un total de set peces entre les quals “Adeste fideles”, “Anunci de l’Àngel” o “Goigs de Nadal”. Estaran dirigits per Ricard Terradas i acompanyats al piano per Rafel Riera.

Enguany les dues formacions vocals finalitzaran el concert interpretant plegades dues cançons, un fet que l’any passat no es va poder dur a terme a causa de les restriccions sanitàries. Conclouran el recital amb el clàssic “Santa Nit” del compositor Franz Gruber i amb la peça tradicional mallorquina “El 25 de desembre”.

Recaptació

Tots els doblers recaptats en el concert solidari aniran destinats a Amadiba, una entitat sense ànim de lucre, fundada el 1995. Una associació que va néixer amb l’objectiu de donar resposta a les necessitats d’atenció de les famílies amb fills amb discapacitat intel·lectual, després de l’horari escolar i en períodes vacacionals, davant la manca de recursos de lleure o de conciliació de la vida familiar i laboral.

L’entrada donatiu és de 10 euros i es podrà adquirir el mateix dia 22 de desembre, abans de l’inici del concert, a l’església de Santa Eulàlia o amb venda anticipada a la Fundació Sa Nostra (Carrer de la Concepció, 12. Palma) en horari de dilluns a divendres de 10.30 h a 13.30 h i de 17.00 h a 20.00 h. També s’ha habilitat una Fila 0: ES54 2100 7373 4413 0012 9333 per tots aquells que no puguin assistir al concert però vulguin col·laborar en la causa.