• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Presentació del projecte “Es nostro cel”

12/01/2023-12:30 pm - 2:00 pm

Acte de suport al projecte Es Nostro Cel per demanar a la Unió Astronòmica Internacional que l’estel WASP-166 i l’exoplaneta WASP-166b rebin el nom de Filet d’Or i Catalineta, protagonistes de la rondalla tradicional.

Durant l’acte tindrà lloc la presentació del projecte a càrrec del doctor Sebastià Barceló, exalumne de Física de la UIB i actualment investigador postdoctoral a la Universitat de Granada. També es farà un reconeixement als alumnes de 4t d’ESO del centre Bisbe Verger de Santanyí (Mallorca), que són els autors de la proposta per donar el nom de la rondalla Na Filet d’Or a un sistema solar format per un estel i el seu exoplaneta. L’acte comptarà, a més, amb una taula rodona amb representants d’entitats astronòmiques i culturals de les Illes Balears.

Mostra els detalls

Data: